Sv: Shamus barnetøy
Hele settet
Mega bestilling til en gal dame i Farsund. hihi. Hun har bestillt 7 produkter på samme tid. Jeg har fått frie tøyler og har hatt det knallgøy!!

"Abowe Guro"
Skjortegenseren er sydd med ragland ermer, ribb i ermeslutt og nede i livet. Dette for god passform.
Jeg har laget splitt i halsen som kan lukkes. Lukningen er kamuflert med en gammel hvit knapp.
Stoffet er ett gammelt sengetøy fra 70-tallet, mykt og deilig og ikke minst nydelige farger og mønster.
Hvilken historie dette stoffet skjuler er det ikke godt å vite, men man kan jo forestille seg koselige lørdagsmorgener med ludo og varm kakao i sengen, under dette stoffet, fungerende som dyne, mens de små venter på at varmen skal bre seg i stuas vedovn.
Er det ikke deilig at stoffet som allerede er fyllt med gammel sjel og historie, har plass til enda mer sjel.Det er det nå en liten jente som skal få æren av å gjøre. Gi sine nye klær nye historier og nye minner.
Jeg elsker gjenbruk!
Størrelse: 86

"Guro"
Buksen har jeg laget i fargene brun og knall rosa, som er en nydelig kombinasjon.
Utenpå-lommene består av ett gammel vintage stoff i nydelige matchende farger.
Jeg har kantet disse igjen med hvitt kantebånd for å bryte litt og gjøre buksen litt friskere.
Kantebåndet er sydd med tvillingnål for å få en litt spennende effekt for de mer nærsynte voksne som ønsker å studere innholdet i de store lommene. :-)
Det er deilig med store gode lommer, da er det plass til masse søte singelstein eller edderkopper, og det blir alle mammaer glade for å finne, når buksa en gang skal vaskes.
Størrelse: 74-92