Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-06, 16:54   #4
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg har ikke den erfaringen at folk generelt mistror eller dømmer trygdede. Tvert i mot, og som du sier, de fleste er trygdet med god grunn.

Jeg har hørt mennesker kommentere trygdete: Jøss, kan han stå på veggen å snekre når han ikke kan jobbe som snekker Med en del andre kommentarer.

Det er dessverre en del holdninger blant en del mennesker. De som sier sånt er gjerne mennesker som har vært så heldig å få lov til å ha god helse.

Jeg har vært på attføring i mange år nå, og gjett om jeg er lei av å ha lite penger på konto. Men en ting jeg er forsiktig med og det er å nevne det til gud og hvermann..... Det er veldig mange fordommer der ute.

Jeg har en mann som jobber med mennesker som skal ut i jobb etter sykdom. Han sier at det er så mange fortvilte mennesker og selvbildet er på bånn når de kommer til en bedrift som skal finne restarbeidsevnen. Enkelte føler at de har havnet aller lavest på rangstigen og har tapt æren..... De har sikkert hatt en del fordommer selv og når de så kommer i en slik situasjon så kommer fordommene........

Det er slike holdninger Carl og Co. holder vedlike.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat