Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-08, 12:52   #13
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?

Opprinnelig lagt inn av Gniene Skilpadda, her.

Jeg ville ikke gitt penger til familie eller venner (familien klarer seg selv, og å dele ut penger til venner virker ikke naturlig for meg),

Er du en sånn relasjon uten potensiale? Neida, dette har jeg tenkt en del på under mine sedvanlige dagdrømmer om å vinne i lotto. Som jeg aldri har spilt.. Jeg lurer på om det hadde blitt litt kleint ovenfor venner om man hadde vunnet 15 millioner? Hadde det da blitt forventet at jeg skulle spandere hver gang vi var ute liksom. Antagelig ikke, men jeg hadde muligens følt meg forpliktet til det. Nå hadde det vel ikke vært noe problem å spandere, heller veldig hyggelig om det ikke ble en selvfølge, men det hadde blitt litt kleint å spandere hele tiden også tror jeg. Det går ikke an å sammenlikne med en godt betalt jobb synes jeg, fordi det er ofte noe som kommer gradvis. Ja den gode lønnen altså.

Men sånn for å svare på spørsmålet så ville jeg ha kjøpt hus, reist masse, og investert.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat