Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-06, 19:34   #61
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men hvis folk syns det er praktisk og greit så er det vel ikke noe problem, da? Jeg får bare en følelse av at dette er en litt konstruert debatt som media skaper hvert eneste år. Så kan folk huffe og offe litt. Og kjøpe seg litt julemarsipan etterpå. Pose og sekk.

Det er mulig at det er en oppkonstruert, medieskapt debatt - men jeg tror ikke det er noen røyk uten ild; altså tror jeg det er en del mennesker som føler litt avsmak for alt det kommersielle jaget flere måneder før jul. Men selvsagt er det vel de færreste som virkelig tar det innover seg, og ser hva det egentlig handler om. Forbruk. Mer enn noensinne.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat