Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-06, 19:57   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Litteratur for jenter på 14-15 år!

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Å kjøpe bøker til unger i den alderen kan være et lotteri. Jeg omgås niendeklassinger til daglig, og det er stort sprik på hva de leser. Bøker av Kari Bøge, Erna Osland, Harry Potter og mye annet.

signerer .. at det er stort sprik ..

"Rebecca" av Dauphne Du Mourier.. den leste jeg på den alderen !! VELDIG SPENNENDE!! Den ble vi anbegfalt av norsklæreren vår i 9.kl.

Ellers så er jo Maria Gripes bøker om "Skyggen over steinbenken" .. og de andre utrolig spennende!!
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...1662594&rom=MP
Disse kjøpte jeg til mitt 14 år gamle søskenbarn og falt i smak (leste de selv også i 13-15 års alderen )

Jeg fikk "TORA" av Herbjørg Vassmo da jeg var 15 år .. og det var for tidlig for meg. Så her er det jo store variasjoner fra 14 åring til 14 åring.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat