Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 01:23   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få barn til å lese?

Jeg har ikke noen egen erfaring med så store barn, må jeg si med én gang. Men jeg bare lurer på om det kan være et poeng å styrke bok-gleden i første omgang, uten å fokusere på selve lesingen. Så: kan det være aktuelt å lese høyt for ham? Så det blir en sosial ting, noe dere kan dele, og han får med seg gleden (forhåpentligvis) over boken, uten å måtte "slite" med ordene? Jeg kjenner jo voksne par som leser høyt for hverandre, det er ikke noe som er forbeholdt barn i førskolealder. (Lydbøker gjør naturligvis mye av den samme nytten.)