Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 03:28   #323
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Det siste sitatet er ikke mitt.
kisha skrev det så der har du litt feil.

Mitt svar (det første sitatet) var et svar til de som var misfornøyd med regjeringen, kisha sitt innlegg hadde nok heller ikke noe med Frp å gjøre, men heller en kommetar til det dette som ble skrevet av aba:

Sitat:

Som jeg skrev til Elin så vil jeg ikke komme med mine personlige politiske meninger som kan skape store konflikter. Men ja jeg synes til tider dagens regjering ikke gjør det som er best for Norge, og noe av det er vel nedlegglse av det norske forsvaret....

har understreket det jeg tror kisha kommenterte. Men om kisha mente noe annet er jo selvsagt en mulighet.
Innlegget til aba jeg burde ha sitert i mitt innlegg for det kom litt dårlig fram at det var hennes innlegg jeg tenkte på.