Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 10:09   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få barn til å lese?

Jeg har ihvertfall ikke så mye tro på det (lenger) at bare man leser masse for barna når de er små, så blir de ihuga bokelskere hele livet. Min eldste ble lest utrolig mye for som liten, og til han var ganske stor. Nå er han 20 og han leser ikke andre bøker enn de han må. De andre tenåringene mine leser heller ikke mye. Jeg tror rett og slett bøker har en mindre plass nå enn de hadde før da det var mye mindre av alt annet, ihvertfall for mange. Tv, film, spill, internett osv. har tatt over mye av den tiden vi brukte på å lese.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat