Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-08, 23:34   #80
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Argumenter mot neglelakk for småjenter?

Opprinnelig lagt inn av kzy75, her.

Jeg forstår dere ikke! For meg er neglelakk sminke og det får min datter ikke ha.

Jeg synes det er stygt rett og slett. Heldigvis har det ikke vært noe problem da det aldri har vært tema i barnehagen hun gikk i. Hun ønsker derimot veldig hull i ørene og da sier jeg " nei, det får du ikke før du er 16 år og det er ingen ting å diskutere" Jeg mener at man trenger ikke alltid å argumentere.

Og jeg synes faktisk at jeg er en både ung og kul mamma.

Jeg klarer ikke å se den store sammenhengen mellom hull i ørene og neglelakk. Min datter får heller ikke hull i ørene på mange år ennå, men det er ikke fordi jeg ikke ønsker at hun skal pynte seg, men fordi jeg er redd for at hun skal utvikle nikkelallergi. Hvis jeg hadde ansett hull i ørene for å være like ufarlig som neglelakk, eller hvis hun kunne hatt hull i ørene bare noen få dager i året, hadde jeg ikke hatt noen veldig tungtveiende motforestillinger mot det heller.

Og jeg argumenterer med min datter, fremfor å bare si "det er ingen ting å diskutere". Hun vet at det er allergifare som gjør at hull i ørene er uaktuelt enn så lenge, og foreløpig har det vært svar godt nok for henne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat