Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 13:05   #8
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det virker som om alle sammen er ganske enige her, jeg deler forøvrig den oppfatningen. Hvorfor er det likevel så mange utdritningslag å se på byen en lørdag formiddag?

Det kan være meg du så! Jeg synes nemlig ikke at jeg hadde utdritningslag, men andre mer fintfølende som så meg kan ha oppfattet det slik.

Får nesten forklare: Jeg elsker å kle meg ut, så jeg hadde på meg en morsom kjole og caps fra felleskjøpet. Fikk opplæring i dans av gammel lærer og skulle senere by opp til en svingom på særdeles offentlig sted. Jeg var ikke dritings og liker å danse, så dette var faktisk morsomt. For en som hater å kle seg ut, hater å danse osv. ville jo dette vært fryktelig.

Bortsett fra dette foregikk alt i relativt rolige former med en flott fest til slutt. Så egentlig holder jeg også en knapp på at utdrikningslag bør være tilpasset den som skal gifte seg slik at hun slipper å føle seg pinlig berørt denne dagen.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat