Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-08, 08:56   #33
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - Hvor lenge lar du barnet ditt gå uten mat?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

I Skremmerns Lager du annen middag til barnet-tråd er det mange som svarer at om barnet ikke liker/ikke spiser middagen må de vente til neste måltid. Jeg ble ganske overasket over svarene - for meg er det helt uaktuelt at barna går uten mat lenger enn 3-4 timer (og dermed får blodsukkerfall med alt det medfører.)

Hvor lenge lar dere barna gå uten mat?

Neste måltid kan jo komme litt tidligere enn vanlig? Her er det stort sett middag rundt fem, og de spiser alltid noe som metter, fordi jeg alltid sørger for å ha noe av det de spiser på bordet. Spesielt enern er kresen og spiser lite, og da tar hun en frukt etterpå. Når kveldsmaten kommer i syv-åttetiden så er det ikke noe problem.

Hadde de ikke spiste noenting av det som var til middag, hadde jeg nok gitt dem en skive. Jeg lar ikke jentene gå uten noe så livsviktig som mat. Max fire timer mellom måltidene.

Men som sagt, jeg vet hva de spiser og ikke spiser og lager mat deretter.