Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-08, 10:55   #38
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?

Vi har kjøpt innpakket smågodt. Halloween-godteri. Vi fant noen ganske så kule bokser med godteri oppi. Disse boksene kan anvendes som lykter, hvor det er plass til lys oppi. Det er skjært ut spøkelsesfigurer i den ene boksen, og stjerner i den andre. Jeg tror det blir moro. (Jeg blir for øvrig virkelig lei meg om det ikke dukker opp noen småtroll i morgen, ellers ender jeg jo med å spise opp alt selv. )

Treåringen skal få spise godteri i morgen, selv om det er fredag. Helt klart.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Halloween 2008 001.jpg (98,7 KB, 34 visninger)
Filtype: jpg Halloween 2008 002.jpg (69,5 KB, 27 visninger)
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat