Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 19:20   #65
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Jeg har bursdag i slutten av november, og nekter å ta inn over meg noe som helst som har med jul å gjøre, før bursdagen min er ferdig feiret, og oppvasken etter den er tatt

Da kan godt julestyret starte for min del, men ikke noe før.

I år er jeg gravid, og har ikke lyst på hverken marsipangriser, marsipanpølser, eller noe annet, bortsett fra mandariner, og det får heller være lov. Enda det ikke er 1 desember enda.

Men jeg er enig med HI, jula starter altfor tidlig, og jeg synes det tar bort noe av kosen.

Og kan noen fortelle meg hvorfor det må stå korps i nikkers og strikkagenser, og spille julesanger på storsenteret når jeg våger meg inn for å handle julegaver
Det setter meg IKKE i julestemning, men derimot i en stemning som ikke egner seg på trykk... (og egner seg derfor heller ikke i jula)

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat