Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 20:07   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Jeg har jo bare ei datter på 15 mnd.. så jula i fjor preget jo ikke henne så mye Men jeg tror jeg kommer til å gi signaler om at folk rundt meg heller kan kjøpe sammen - og få tak i få men skikkelige gaver, enn mange "rælgaver" (for å sitere Berglijot)..

Tror mange barn i dag ikke lærer seg å sette pris på det de faktisk får, fordi de får så enormt mange gaver. Derfor er jeg også for en "familiekalender" som jeg vet flere har, der alle i familien får gave. Sånn at om man er 4 i familien, så får hver enkelt 6 pakker hver. Så får man lære seg å glede seg over at andre får også

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat