Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 20:09   #29
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Jeg husker ikke, men det var kanskje 12-15 gaver Lillegutt fikk i fjor. Litt for mange for ham da, jeg hadde litt vondt av ham da vi til stadighet måtte "nekte" ham å leke med de fine tingene han pakket ut, fordi vi ville han skulle rekke å pakke opp alle i løpet av julaften. Men det var bare fine og ordentlige ting.

Han vil jo antagelig bli mer "effektiv" etter hvert, men han er fremdeles typen som studerer kort og gjerne også papir, og ser an hver pakke litt før han pakker den ut, og hvis det så ikke er klær, så vil han straks prøve gaven inni (klær blir raskt og effektivt kastet til side ). Veldig sympatisk innstilling til gaver, i grunnen, men det betyr at han egentlig ikke burde få mer enn fem-seks gaver om gangen. Men jeg har ikke egentlig lyst til å fordele julegavene ut over flere dager heller, hvis vi ikke "må".