Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 20:39   #6
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av pakkeåpnetråden

Jeg skal innrømme at jeg aldri har telt, men jeg tror nok at mine jenter får i hvert fall 20 gaver hver. Heldigvis er det meste veldig skikkelige ting og både mine foreldre og flere av fadrene er glade i å kjøpe klær og andre nyttige ting. Selv kjøpte vi ikke presang til dem i det hele tatt da de var mindre og nå kjøper vi enten en gave til hver eller en felles. I år skal de få en liten CDspiller til å ha på rommet. Det blir eneste gaven til begge to fra oss.

Mine svigerforeldre er av typen som helst vil gi mange ting og det spiller ingen rolle hvor ordentlig det er. Den gleden unner jeg dem og jeg kan ikke få meg til å antyde at vi ønsker oss andre ting, så lenge de ikke spør hva jentene ønsker seg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat