Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-08, 13:02   #15
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få slutt på rampestreker!

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Men denne dama har da to barn selv, en gutt som er et halvt år yngre enn Sebastian og ei jente som er en kanskje 3 år eldre eller noe. Så skjønner ikke hvorfor. Sebastian har også leket med disse barna litt i sommer, noe som ikke har skjedd i det siste. Så skjønner ikke så mye jeg.

Det kan fortsatt være de ikke liker andres barn, bare sine egne. Og kanskje de mener Sebastian har uheldig innflytelse på dem. Han er tross alt blitt en stor svær gutt på seks år. Farlig!!!!!!

Det er så mye rart Smurfine. Og mange syns helt sikkert jeg er rar også som ønsket at min sønn skulle bli kompis med de som mobbet ham. Noe han faktisk er blitt, og som har gjort at de to små (etterhvert store) pøblene har sluttet å mobbe andre og fått det bedre de også.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat