Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-08, 15:37   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken telefon har du, og hvor fornøyd er du?

Jeg har Nokia N95. I starten var den uvant å bruke. Mest av alt fordi jeg er vant med telefoner som man stort sett bare bruker til å ringe og sende SMS med.
Jeg likte heller ikke skyvedekselet noe særlig. Nå begynner jeg å bli mer og mer glad i telefonen, kanskje mest av alt fordi jeg har lært å sette pris på de ekstra finessene. GPS-en har jeg fått bruk for av og til. Den er lett å surfe på nett med. Musikkspilleren er lettvint å betjene. Fotoapparatet er bra.

Jeg synes den er litt stor og klumpete, men det er prisen å betale for stor skjerm og bra kamera.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat