Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-08, 11:17   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

INGEN kommer forbi "Polarexpressen"! Det er den mest intense, fantastiske julefilmen jeg noensinne har sett, og den er et must hver eneste lille-julaften hvert år

Hvert år? Den er jo ikke sååå gammel, er den vel? Kom ikke den for en tre–fire år siden?

Vi har den på dvd, men jeg liker den ikke. Men jeg liker i utgangspunktet ikke den typen filming (CGI Motion Capture), jeg hadde sikkert likt den bedre hvis det var en "vanlig" film. Men jeg synes handlingen var kjedelig. Musikken er ikke så verst, men ellers så kan jeg dy meg. Jeg gidder ikke se den igjen, tror jeg.

Selv holder jeg en knapp på "Love Actually" og "It's a Wonderful Life". Jeg er også veldig glad i den originale "Home Alone"-filmen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat