Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-08, 12:41   #6
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnedans/ballett for småbarn - Oslo Vest?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jorunn Kirkenær har vært der i hundre år, det er en veldig solid og seriøs skole. Min erfaring stammer fra åttitallet, så den er muligens ikke helt relevant, men jeg kjenner flere som har hatt barn der i nyere tid, og de var veldig fornøyde.

Jeg gikk selv hos Jorunn Kirkenær på slutten av 70 tallet. Det var mer en ren ballett/jazzballett trening da jeg gikk der og tror det er nogenlunde det samme nå.
Bajazz på Bekkestua har jeg hørt veldig mye bra om. Det var dessverre fullt da jeg skulle melde på min 4 åring i høst. Det er dans til musikk og litt mer dans/treningsinspirert.

Min 4 åring begynte på ballett et sted i Sandvika som var drepen kjedelig så det droppet vi kjapt ut av. Det spørs hvor interessert din datter er av ballett. Tror jeg kun ville ha anbefalt førstnevnte hvis ballett var drømmen og heller konsentrert meg om andre steder hvis det mer var trening, dans, musikk og morro som var målet.
Det er et sted på Røa (like ved kirken) som er litt mer dans/musikal inspirert. Barna til noen venner går der og er super fornøyd.
Jeg kan forøvrig også anbefale SATS Kids som et bra og billig treningtilbud. En bonus er at man får muligheten til samtidig å trene selv .

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat