Tråd: Oprah 136 kg?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-08, 17:31   #36
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oprah 136 kg?

Er artikkelen bare tull? Hvordan ser du det?

Jeg tror på at hun er "fanget i et vektmareritt" faktisk. Kan ikke være noe morsomt å ha et problem med mat, i tillegg så skal hele verden se på henne hver gang en slankekur lykkes/mislykkes....

Kan være med på at Se og hør skriver mye vås, og jeg tror ikke hun er så tung som de skal ha det til. Syntes det generelt er ganske ufint å skrive om et individ på denne måten uansett egentlig, men at det er bare tull, det tror jeg ikke. Dama har nok gått opp i vekt. *trøste Oprah som er flott uansett*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat