Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-06, 10:50   #353
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Enig. Jeg synes ikke det er sjarmerende å trakkaserer og mener at folk bør pelle seg ut av landet er hvite i huden. Jeg spør meg faktisk om hva som er forskjellen på det og det å være rasistisk eller antisionistisk? Ja, rent bortsett fra hudfargen og opphavet til dem man trakkaserer?

Det er forskjell på å trakassere noen for hudfargen deres (det er rasistisk trakassering) og å trakassere dem for meningene deres (det er bare trakassering, eventuelt kan man kanskje kalle det "meningsfascisme" eller noe slikt). Jeg sier jo ikke at det er OK eller sjarmerende å trakassere folk for meningene deres, jeg sier bare at det ikke er rasistisk.

(Den første setningen din greide jeg forresten ikke å få hode og hale på. )