Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-08, 09:47   #25
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker familiemedlemmene seg?

Skalvise, mannen er altså ikke enig i alt dette, men så lenge han ikke hoster opp noe bedre, så blir det som Ru sier.
Ru: Ullfrottebukse fra Janus, og litt sånn generelt ullundertøy. :frysepinne: Skibriller og hjelm må jeg ha, jeg har blitt for tjukk i hue til den jeg har. Ja, også vil jeg ha nye slalomski, men jeg har noen veldige gode, så det spørs om ikke langrennsski må inn på listen i stedet.
Ru-mannen: Nye bukser, enten han vil eller ei. Han har knapt en hel en. Ellers vet jeg at han ønsker seg Bavac superundertøy, og han trenger nye sko.
Poden: Har nettopp hatt bursdag, så han klarer ikke å komme opp med noe selv. Mor har bestemt at han ønsker seg nye skistøvler, og slalom-utstyr (ski, støvler, hjelm, briller) slik at vi kan dra i bakken og lære poden opp. Det skal tidlig krøkes for å bli bedre enn mor.

Ellers ønsker vi oss IKKE håndklær, det er nemlig overfylt i skapene. Derimot har jeg bestemt at vi trenger mer sengetøy, vi trenger noen flere deler til hverdagsserviset vårt, pizzabakesten hadde vært finfint (da kan vi grille pizza!),