Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-08, 16:31   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordning & Reda søkes ...

Jeg har alt i hodet. Leser ukeplanen hver dag. Vi har ikke noe oppslagstavle (det er ikke fordi jeg ikke vil, men fordi vi ikke har plass/ vi har gipsvegger og opphengingsvegreing). Ukeplanen ligger i podens postmappe. Jeg er utrolig rotete, men husker utrolig nok det meste som ligger under mitt ansvarsområde. Som substitutt til oppslagstavlen har jeg kjøpt 4 hvite små flettesker (en til hvert familiemedlem) fra Ikea der jeg legger lapper som hører til hver enkelt person inn.

Mannen holder rede på regningene på sitt uoraniserte vis.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat