Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-08, 22:44   #4
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er kostholdet deres nå sammenlignet med tidligere i livet?

Ikke så veldig ulikt. Mindre ferdigpizza og mindre burger, men fortsatt mye kjapp mat etter at tidsklemma satt inn for fullt. Jeg har laget syltetøy, saft og alt mulig rart av hermetisering siden jeg flyttet hjemmenfra, så det er ved det samme.
Tror den tiden vi har hatt best kosthold har vært i mine permisjonsår. Da har jeg brukt mye tid på skikkelig mat, bakt alt av brød selv og hatt full kontroll på kjøkkenhagen.

Godterier i hverdagene er det uansett langt mindre av, middag sammen hver dag året rundt har vi også. Jeg drikker ikke lettbrus lenger, ikke brus i det heletatt faktisk. Foretrekker Bris. Før ble det drukket enorme mengder pepsi max her i huset.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat