Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-08, 09:27   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er kostholdet deres nå sammenlignet med tidligere i livet?

Fullkornspasta har vi ikke, de få gangene vi har pasta lager vi det selv og da blir det den fine varianten. Mann og barn vil ikke ha noe annet.
Ellers er kostholdet radikalt forandret fra den gang jeg var student og i 20 årene, da var det mye baguetter og nudler. Ujevne måltider og raske løsninger. (Som egentlig kan oversettes til raske karbohydrater) Stort sett fant man ingenting i skapene mine i den perioden, så der har det skjedd ting ja.

Kostholdet vi har nå er ikke så ulikt det jeg hadde i oppveksten, litt mer eksotisk kanskje. Mamma har alltid vært flink til å lage mye grønt, bruke linser, kikerter osv. Jeg bruker henne som oppslagsbok stadig vekk. Det har vært fint å finne fram de verdiene igjen, og å kunne videreføre mye av det til barna våre. Også vil jeg ikke glemme alle de ideer og erfaringer jeg har brukt herfra da, de er det også mange av.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat