Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-08, 14:56   #55
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.536
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - Hvor lenge lar du barnet ditt gå uten mat?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tja.
En dag hadde vi sodd her til middag, noe Hannah liker godt. Men hun nektet å spise noe særlig. Dette var i 1630 tiden.
Kl 1700 sa hun at hun ville ha mat. Kveldsmat. Da sa jeg at hun pent måtte vente til barnetv tid, fordi hun ikke hadde spist middag.

Så sånn sett gikk hun mer eller mindre uten mat fra rundt 14.00 - 18.00. Men nå er hun i en ikke-spise periode. Hun har slike. Og da kan hun gå hele ettermiddagen uten mat. Og så spiser hun masse i andre perioder. Men jeg smører ikke mat 30 min etter middag, når vi har servert noe jeg vet hun liker (favoritt).

Fikk hun ikke en frukt engang? Det får gjerne eldstemann dersom han spiser lite til middag..

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat