Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-08, 20:34   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Weleda produkter

Weleda er først og fremst et bra miljøvalg. Ellers har jeg ikke så veldig god erfaring med produktene.
Babyproduktene er greie nok for babyer som tåler oljene som er i. Toern vår reagerte veldig på dem dessverre.

Vi har fått et nytt prøvesett nå til tredjemann og de virker som om han tåler dem.
Jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe mer siden jeg foretrekker å bruke minst mulig av slike produkter på babyer.

Voksenproduktene synes jeg virker veldig sterke og jeg følte ikke at de var bra for huden min. Jeg ble anbefalt Iris-serien for mange år siden, men den ble jeg rødflammete av. Jeg tror ikke jeg var allergisk, men den virket så sterk. Det er en del alkohol i produktene og dette kombinert med eteriske oljer tror jeg er årsaken til at jeg oppfattet dem som sterke og at huden ikke tålte dem så godt.

Jeg har også testet en del av de andre seriene, men kun via prøvesett.
(Har venner som har jobbet i helsekostbransjen )

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat