Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-06, 18:04   #405
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Vi var enige helt til hit:

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Nettopp derfor synes jeg det er viktig og riktig å kritisere de valg andre gjør og samtidig være åpen for den samme kritikken. Jeg påstår gjerne at de som stemmer FrP er enten umoralske eller uansvarlige.

Nettopp derfor synes jeg det er viktig og riktig og kritisere de valgene andre gjør, ikke personene. Det er ikke personene som er umoralske eller uansvarlige - og derfor er jeg enig alt du skriver - bortsett fra siste setning.

På samme måten som de fargete i USA som er kriminelle. Selvfølgelig må de stå til ansvar for sine handlinger, men fargete mennesker er ikke mer kriminelle eller onde enn andre folk. Kriminaliteten er ikke en iboende egenskap hos dem. De har vokst opp i et samfunn hvor disse egenskapende har blitt presset frem. Og de må per i dag betale for dette.

Man skal hate synden, men elske synderen.

Sist redigert av him : 29-11-06 kl 18:08. Årsak: La til de to siste avsnittene
him er ikke aktiv   Svar med sitat