Jeg ønsker meg: - Stilig, litt røff klokke - Bøker (men ikke kom med Fru Hagens bok ) - Klippekort på barnevaktkvelder (og helger!) - Et fint og funksjonelt Bergans sett (ev. annet bra merke...) - Kenwood maskin i børstet stål (skal være helhet på kjyket... ) Og høye ønsker, som ikke er så lett å kjøpe seg..... - Et nytt bra arbeidsår etter endt svangerskapspermisjon.... - Friske og glade barn - Snill, hengiven, sexy,fantasisk ektemann - Mere tid, gjerne 5 timer ekstra i døgnet - At tiden ikke skal gå så fort..... - Fred på jorden - At ingen barn skal bli utsatt for overgrep.... - Ingen skal tortureres bak høye murer... - At alle verdens små og store skal få spise seg mette og ha det de trenger av medisinsk hjelp, tak over hodet og rent vann... - At alle mennesker verden over skal ha et meningsfullt liv og føle seg elsket og verdsatt for den de er... I tilfeldig rekkefølge..... M.M..... Dette ble en smule sentimentalt..... Vet ikke hva som gikk av meg Men nå trykker jeg på "send svar" knappen uansett Før jeg ombestemmer meg