Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-06, 23:12   #51
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?

Ja nå er de første 6 nye poselentennene på plass, og de ble så store, hadde nok veldig små tenner for jeg føler meg litt som en kanin. vet nesten ikke hvordan jeg skal tygge, eller hvor jeg skal gjøre av tungen, lesper litt også, men det var vanlig de første dagene sa tannlegen, det tar litt tid til å venne seg til det. før så viste jeg ikke mye tenner da jeg snakket, men det gjør jeg nå. men mannen synes de var fine. ville nok hatt de enda hvitere, men tannlegen sa at det ville ikke blitt pent og naturlig.

Det eneste som var vondt var at det iste noe veldig i tennene da han tok av de midlertidlige og før han fikk satt på de nye, det var skikkelig tannverk, men det var fort gjort.