Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-08, 15:50   #29
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din favorittsuppe?

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Å, denne skal jeg servere i morgen. Kan jeg lage den i dag, for så og servere i morgen?

Jada, du kan stoppe der det står at man kan slå ned og vente på gjestene. Den blir bare bedre av å stå litt i kjøleskapet og trekke. Og så varmer man den og heller opp i epler og yoghurt når gjestene kommer.

Mandlene kan man også riste dagen før. Så om man gjør alt dette dagen før så er det veldig fort gjort å lage middagen.

@Iset: Det skal være så mye kardemomme ja. Jeg pleier ofte å lage mer av denne krydderblandingen jeg og helle på mye når jeg steker kjøttet, sånn at det blir sånn ordentlig sterk, god, varm, smak.