Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-06, 09:08   #48
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor stemmer du som du gjør?

Det føles veldig feil å signere noens tre grunner. Likevel gjør jeg det. Som Tinetoff stemmer jeg SV. Jeg tilhører partiets venstrefløy, og det har hendt at jeg har holdt meg for nesa mens jeg har stemt, men jeg ser ikke noe bedre alternativ per i dag.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

– Jeg er for en sterk velferdsstat, med et solid sosialt sikkerhetsnett som gir folk nye sjanser når noe har gått skeis, og et helse- og utdannelsessystem som ikke gjør det nødvendig å ha riktige foreldre for å komme noen vei. Jeg er mer enn villig til å betale for dette.
– Jeg vil gi min stemme til et parti med et solid miljøengasjement.
– Jeg vil ha et parti med sosial samvittighet også internasjonalt, som ser global urettferdighet og har gangsyn nok til å innse at Norge med fordel kan gi av sin overflod og også være litt generøse når det gjelder å slippe folk som trenger det, inn i landet.