Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-08, 09:26   #13
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.520
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crop Circles

Jeg er veldig fasinert av kornsirkler og kunne godt tenke meg en kornsirkel-tur. Jeg tror ikke det er mennesker som lager alle (jeg tror det er mennesker som lager noen). Men jeg tror ikke det er aliens som lager de heller. Jeg "tror" på kornsirkler på samme måte som jeg tror på at det er observert UFO-er i Hessdalen. I denne betydningen er UFO-er i mitt hode, uidentifiserte flyvende objekter - ikke skipene til aliens. Jeg har veldig liten tro på at vi kommer til å få besøk av aliens, jeg er faktisk ikke en gang sikker på om jeg er overbevist om at de eksisterer, det vil si jeg tror det finnes liv andre plasser i universet, men liv vi kan kommunisere med ... tja ... ikke helt overbevist.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat