Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-08, 12:35   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra Mims myter om barnevernet

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg hadde sikkert ikke hatt problemer med å innrømme at jeg trengte hjelp, men jeg hadde neppe kontaktet barnevernet. Hadde de derimot vært i bildet, hadde jeg ikke takket nei til hjelpen, men jeg hadde ikke tatt steget å kontaktet dem selv (frivillig).

Jeg synes barnevernet gjør en fantastisk jobb, stort sett. Jeg har lest og hørt om ganger det ikke har gått så veldig bra, og det er i mine øyne helt utilgivelig.

Sånn tenker jeg litt også. Jeg er glad de finnes, og jeg mener at de jevnt over gjør en veldig bra jobb, med barna i fokus. Men det glipper noen gang, og det er fryktelig tragisk og synd for de som rammes.

Jeg hadde følt det som et nederlag å kontakte de for hjelp selv. Egentlig ikke fordi jeg ville ha følt skam, men rett og slett fordi jeg hadde vært så skuffa over meg selv - som ikke hadde klart være bra nok.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat