Tråd: Visning
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-08, 23:23   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Visning

Du bør IKKE kjøpe noe før du får solgt ditt eget. Vi har jo prøvd å selge siden august og ikke fått inn et eneste bud. Vi ligger prismessig på grensen hvor vi ikke kan gå lenger ned så det er ingen ting vi kan gjøre med det heller.

Vi skal jo muligens flytte andre veien enn hva dere tenker på her og JEG uroer meg for kø. Nå møter jeg nemlig aldri noe særlig kø. Kommer jo selvfølgelig an på hvor du skal. Men jeg kjører fra landås via birkelundstoppen og sørover. Går helt supert.

Men de gangene jeg skal vestover bruker jeg like lang tid på halve strekningen på grunn av kø før og på danmarksplass og når jeg kommer til avkjøringen til der hvor dere bor nå og videre utover.

Nesten så jeg bare vurderer å bli boende her.

Fin leilighet da!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat