Sv: Visning
Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.
Du bør IKKE kjøpe noe før du får solgt ditt eget. Vi har jo prøvd å selge siden august og ikke fått inn et eneste bud. Vi ligger prismessig på grensen hvor vi ikke kan gå lenger ned så det er ingen ting vi kan gjøre med det heller.
Vi skal jo muligens flytte andre veien enn hva dere tenker på her og JEG uroer meg for kø. Nå møter jeg nemlig aldri noe særlig kø. Kommer jo selvfølgelig an på hvor du skal. Men jeg kjører fra landås via birkelundstoppen og sørover. Går helt supert.
Men de gangene jeg skal vestover bruker jeg like lang tid på halve strekningen på grunn av kø før og på danmarksplass og når jeg kommer til avkjøringen til der hvor dere bor nå og videre utover.
Nesten så jeg bare vurderer å bli boende her.
Fin leilighet da!
Nei, vi bør vel helst få solgt først, men det er jo et lite problem der - for vi vil jo ikke selge før vi har funnet noe å flytte inn i. Altså hvis vi selger no og så er rekkehuset solgt, så er det jo ikke sikkert vi finner noe annet som passer oss.
Er huset deres på finn no? Kan du ikke prikke meg en link?
Jeg har sett at det er en del ettermiddagsrush fra Haukeland og oppover Landås, men mulig det er blitt bedre no. Når er det du pleier å kjøre forbi?
Vi har også tenkt litt på å flytte den veien som dere vil, men jeg uroer meg også for køen der, orker ikke det altså.
|