Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-08, 23:38   #37
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crop Circles

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

2) Noe annet lager dem, enten en kompleks fysisk prosess vi ikke kjenner til, eller et ikke-menneskelig intelligent vesen. Men det er såpass underlig at denne intelligensen ikke skulle vise seg på andre måter enn ved å lage kornsirkler, at det kreves gode argumenter for at jeg skal tro på det. Har noen gode argumenter så kom gjerne med dem og la dem prøve seg mot motargumenter, men å bare klage over dårlige vibber fra skeptikere holder like lite som jeg-kan-ikke forklare-det-derfor-finnes-det ikke.

Om (2) skulle vise seg å stemme er det den største opptagelsen siden evolusjonsteorien. Men om jeg har rett i at (1) er riktig er det likevel veldig interessant å vite mer om både hvordan de mer avanserte fysiske sirklene blir laget (photoshop-sirklene kan jeg lage selv på en halvtime), og enda mer interessant å finne ut mer om hvile motivasjoner som driver både de som lager dem og de som er mest ivrige på å tro på dem.

Jeg synes det er veldig spennende og hvis alle kornsirklene er laget av mennesker så synes jeg ikke det er mindre spennende egentlig. Spesielt synes jeg måten ting ligger på inne i sirkelen er interessant. Jeg har tittet på bilder fra www.kornsirkler.org
Her er et bilde derifra:

De har også bilde av en soppring, synes den var fin, selv om den ikke var kompleks.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat