Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-08, 00:05   #42
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Crop Circles

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg leste litt, og lette etter bilder eller filmsnutter om hvordan de ble laget, men syns som nevnt at siden var så uoversiktlig. Så istedet for å pløye gjennom alt (har du gjort det?) så tenkte jeg noen, kanskje Skilpadda, kunne fortelle meg det kort.

Det er en ærlig sak å spørre om andre har satt seg inn i ting man er nysgjerrig på. Jeg har ikke satt meg inn i dette med kornsirkler (og er ikke så veldig nysgjerrig på fenomenet heller), jeg bare fant denne siden og syntes den så ut som en grei introduksjon til de folkene som driver og lager slike sirkler. Siden det så ut til at du i utgangspunktet stort sett hadde lest "mystiske" forklaringer på og beskrivelser av slike sirkler, tenkte jeg det kunne være greit å balansere litt med å også presentere en relativt ikke-mystisk tilnærming. (Helt ikke-mystisk er den ikke; som man ser på siden, er det mange "sirkelmakere" som rapporterer om "mystiske" hendelser i forbindelse med det å lage kornsirkler, og som Esme sier, er det også en del som lager dem i håp om å komme i kontakt med "noe" eller "noen".)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat