Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-06, 19:37   #10
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber i en ganske stor organisasjon og vi har ikke brukt mye penger på å kjøpe oss opp på søkemotorer. Hadde en avtale med Kvasir i et år, men vi valgte å ikke videreføre den. Rent personlig synes jeg det er en uting å måtte betale seg opp på søkemoterer, og jeg foretrekker Google hvor det er kvalitet, relevans og polularitet som teller for å komme høyt opp på listene. Selv bruker jeg kun Google, og finner som regel det jeg søker etter da.

Men det er en del man kan gjøre med sidene for å komme høyere opp. Det er viktig å bruke ord på sidene som man tror folk søker på når de leter etter dere. Dette kan gjøres i teksten, eller i kodene. Ellers så er det viktig å gjøre seg kjent hos andre, og få andre til å lenke til deres side.

Lykke til!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat