Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-06, 14:32   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor må det føles som en plikt?

Jeg synes ingen burde føle det som en plikt å feire bursdagen sin, og vil du ikke ha fest eller gå ut på byen, må naturligvis vennene dine respektere det. Men jeg synes det er litt vrangt av deg å ta deg veldig nær av at de vil gratulere deg med dagen. Det gjør de jo bare fordi de setter pris på deg, og bursdagen til folk er liksom den dagen da man tenker spesielt på dem og viser at man bryr seg om dem (selv om man naturligvis bryr seg like mye om dem andre dager). (Litt som at julen er den tiden da mange skriver kort til venner og slektninger; man kan naturligvis gjøre det når som helst på året, men akkurat rundt jul får man liksom en påminnelse om at man kan gjøre det.)

Jeg synes ellers det er veldig hyggelig med bursdager, både min egen og andres - det er en fin anledning til å finne på noe hyggelig sammen, enten å gå ut og kose seg, eller invitere gjester hjem til seg på middag eller kake eller en fest.