Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-06, 19:38   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

På et annonsesøk så koster det penger ja. Er jo det et firmasøk er, et annonsesøk. Det som er problemet med firmasøk er jo at de beste i enkelte bransjer gjerne ikke ønsker å bruke 40.000+ i året for å være listet i et firmasøk.

Mye mulig. Jeg jobber ikke med dette, min mann jobber derimot i en søkemotor, og har sjelden problemer med å dokumentere effekten av å få mange treff osv. Allikevel ser jeg uten problemer at dette ikke er det riktige for mange.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat