Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-06, 16:07   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vanlig norsk mat"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg tror nok veldig mange regner fiskepinner, tomatsuppe og pannekaker som vanlig mat, om ikke spesielt norsk, så i hvert fall veldig vanlig på norske middagsbord.

Det tror jeg også. Man kan likevel bestrebe seg på å gjøre det sunnest mulig i en bhg, men å forvente at de skal stå og steke kjøttkaker til 20 unger er litt drøyt syns jeg. Da ville heller jeg at personalet skulle brukt tid på barna, ikke på matlaging.

Sist redigert av Myrsnipa : 30-11-06 kl 16:14. Årsak: kommaleif
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat