Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-06, 16:13   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vanlig norsk mat"

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det tror jeg også. Man kan likevel bestrebe seg på å gjøre det sunnest mulig i en bhg, men å forvente at de skal stå og steke kjøttkaker til 20 unger er litt drøyt syns jeg. Da ville heller jeg at personalet skulle brukt tid på barna ikke på matlaging.



Om du vil ha mer avansert mat, så vil det jo mest sannsynlig kreve både mer øknomi, og personalet. Så da er jo alternativet ikke noe varm mat. Så kommer det jo an på hva resten av foreldrene mener.

Hos oss er det varm mat 1-2 ganger hver 14.dag. Så jeg bryr meg strengt tatt ikke om det er litt tomatsuppe eller pizzasnurrer der innimellom. Så lenge det ikke er hver dag.

I min verden finner vi faktisk på å spise både tomatsuppe og pizza av og til

Men for å svare deg: for meg er vanlig norsk mat kjøttkaker og kløbb feks.. men mitt kosthold består ikke kun av vanlig "norsk" mat. Men generelt sunn grei middag, men med både kjøtt og fisk.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat