Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-06, 19:52   #17
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helseteppe over vognen, et underlig fenomen?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ja, det har vært en laang tråd om det. Men det betyr ikke at det ikke kan tas op igjen. Sånn er det med alle diskusjoner, ikke alle som får med seg alt til enhver tid.

Jeg har dekket noe til da han var liten. Dette fordi de anbefalte det på sykehuset for at han ikke skulle bli overstimulert, samt at han sovnet fortere i mørket. Gjør det ikke nå. Nå sover han uansett, og det er nesten som om lufta har blitt dårligere nå som han er større, men vet ikke om det stemmer.
Bhg gjorde det, men vi ba dem la være etter at sambo skulle hente ham en gang han sov. Der lå lillegutt og illskrek, og fektet bak teppet. Da var det veldig tett luft der, og han var helt svett.

Interessant. De har denne praksisen i barnehagen til P også. Men jeg kvier meg litt for og eventuelt ta det opp. (Vært mye rart i det siste, men det er jo en helt annen historie). Ser ikke helt poenget ved å ha et teppe hengene over, når man sover like godt uten?!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat