Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-08, 00:25   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spm om Kitchen Aid

Bollen er ikke kjempestor, men stor nok til f.eks. deig til et par brød eller et par brett boller eller rundstykker. Det følger deigkrok med. Jeg kjenner ikke til noen Kitchen Aid som har 1200 watts motor, men jeg antar jo at det er mye kraftigere enn 300, ja. Jeg synes min KA er kraftig nok til det jeg bruker den til, men hvis man lager mye mat og vil bake og lage store porsjoner av ting, er det sikkert lurere med en større og kraftigere maskin.