Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-06, 22:09   #25
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tulipaner er hyggelig å få, men i en sånn sammenheng syns jeg jo det er fint å få/gi noe mer personlig og varig. Det fins jo masse man kan gi til damer på 25, 35, 45, 55 osv.: En bok, en film, en krem, en dc, et smykke, øredobber, fine kjøkkensaker, et klesplagg...

Ja jeg er også glad i tulipaner... men det ble bare rotete med tulipanbuketter bortover hele kjøkkenbenken (Det var i romjula så bord/sjenker/piano i stua var det allerede pyntet med blomster og dekorasjoner).

Personlig og varig er stikkordene ja! Jeg gir definitivt gitt noe personlig og varig når jeg går i sånne runde og halvrunde bursdager (jeg feiret ikke 30-årsdagen min og gjorde det nå da jeg ble 35 i stedet).

Nooria er ikke aktiv