Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-08, 13:50   #77
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinn off av juletråden: Gifter folk seg i kirken fordi det er fint der?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei, men føler du ikke at det blir feil å bruke et lokale som er så til de grader kristent, og en kristen seremoni, når man ikke er kristen? Selv om man tror på (en) Gud?

Og atter en gang, dette er en kjepphest og jeg skjønner (og er glad for) at ikke alle er like bastante på sine definisjoner som meg.

Nå har jeg ikke lest hele tråden, bare ned til dette innlegget, men jeg må skynde meg å kommentere det.

Jeg syns nemlig det er morsomt å lese mitt argument fra en som har en helt motsatt bakgrunn enn meg selv. (Om jeg har fått med meg rett ut fra hva jeg har lest om deg og din bakgrunn i andre tråder her inne). Mine foreldre er ikke kristne, ingen av oss barn er døpt eller konfirmert (i kirken) og for meg føles det som en hån mot de som har kirken som gudshus å skulle bruke det som en ramme på en hendelse i mitt liv.