Tråd: Status
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-06, 11:08   #1
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Status

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Synes det er helt idioti å måle status etter antall barn man har. Det er ikke alle som kan få alle de barna man ønsker seg samme hvor mye man vil.

Vi merker det ja. Spesielt innenfor enkelte miljøer er det viktig med mange barn.
Tidligere var det antall biler, feriereiser, bolig og beliggenhet det ble "konkurrert" i.
Nå er dette noe som er blitt oppnåelig for flere og dermed ikke så ekslusivt lenger.

Jeg tror vel at det å ha flere barn gir status, fordi mange eksponerer seg og sin livsstil og standard gjennom barna.
Feks klær og utstyr og fritidsaktiviteter.

Håper virkelig ikke noen oppfatter meg som noe annet enn det jeg er , og alltid har vært, fordi jeg har fire barn!

Jeg er heller takknemlig for at våre unger gir oss så mange gleder - sorgene må vi ta med på kjøpet - og at de blir oppfattet som ressurssterke utifra egne evner og adferd.
Ikke utifra hvem vi er, hva vi gjør eller hvor mange søsken de er .

gullet er ikke aktiv