Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-06, 14:48   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Blunk

Hva er det rareste du har gjort i forelskelseRUS?

Man tenker og handler så vanvittig når man er forelsket!
Jeg regner med at du også har gjort rare ting i din forelskelsesrus...

Her er min historie:

1984 - 14 år gammel og oppslukt av forelskelse:

Han var så kjekk og kul, og han sykla ned den bratte bakken uten å bremse, og noen ganger uten henda på styret! Også hadde han egen snekke - 15 år gammel!

- Jeg hørte på WHAM! hver morgen kl 08, og ventet på at HAN skulle sykle forbi vinduet mitt. Som regel kom han forbi nesten HVER gang jeg spilte sangen "Heartbeat" og det var helt fantastisk, skjebnen!

- En dag sendte jeg et bilde av meg selv: 1 år gammel "baby", satt i rosa bobledress i snøen. Jeg trodde jo han skulle falle pladask for det! Skrev sånn halv-anonymt, og han fant ut at det var meg.

- Jeg sminket meg og gikk "tilfeldigvis" forbi huset hans, i tilfelle han skulle se meg!

En dag så han meg i vinduet, og ropte at jeg måtte komme inn en tur! Han hadde nemlig en liten fest! Jeg kom inn og han og kompisene satt og drakk øl (da ble jeg litt skuffet!) og så spilte han "Öppna landskap"/Ulf Lundell på gitar, og sang. For meg (syns jeg!)!!! Kameratene hans sa at jeg lignet på Brooke Shields! Men så ringte mamma på døra kl 23 - hun lette desperat etter meg - DRITPINLIG!!! Jeg jagde henne ut og lovet jeg skulle komme straks. Da fikk jeg mitt første ordentlige kyss! Men det ble aldri noe mer...

.

Amelie er ikke aktiv